یک نفر فوتی و ۳ مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان باخرز
یک نفر فوتی و ۳ مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان باخرز

مدیر شبکه بهداشت و درمان باخرز بابیان اینکه تاکنون متاسفانه یک نفر فوتی و سه مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان داشته‌ایم از مردم خواست با جدیت ملاحظات ستاد مبارزه با کرونا ویروس شهرستان را رعایت نمایند و از خانه‌های خود خارج نشوند.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر قاسم خالقی بابیان اینکه از ابتدای شروع فعالیت کرونا تا ۵ فروردین ۱۳۹۹ تعداد مواردی که با علائم بیماری کرونا ویروس به مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان خاتم الانبیاء باخرز مراجعه کردند ۳۷ مورد بوده است، گفت: ۲۱ مورد با تشخیصی غیر از بیماری کرونا درمان و شش نفر مشکوک به کرونا ویروس به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند و با بهبودی و دستور رعایت قرنطینه در منزل تحت نظارت پرسنل بهداشت و درمان می‌باشند.

خالقی تصریح کرد: ۱۰ بیمار مشکوک به کرونا ویروس  به شهرستان‌های همجوار ارجاع شدند که از این تعداد متاسفانه یک مورد فوتی، سه مورد مثبت و تعداد موارد منفی شش مورد اعلام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باخرز اظهار کرد: در پایان به اطلاع مردم شریف شهرستان باخرز می‌رساند علی‌رغم پیگیری‌های جدی و به دلیل عدم امکان بستری بیماران در بیمارستان باخرز و اعزام بیماران مشکوک به شهرستان‌های همجوار و ثبت در سامانه آن شهرستان‌ها امکان اطلاع‌رسانی زودتر فراهم نبود که از این بابت پوزش می‌خواهیم.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Views: 17