گلایه امام‌جمعه رشتخوار از کیفت بد نان
گلایه امام‌جمعه رشتخوار از کیفت بد نان

امام‌جمعه رشتخوار گفت: نانوایی‌های شهرستان رشتخوار نان بی‌کیفت به مردم می‌دهند و مورد گلایه مردم و گردشگران است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از اداره صمت رشتخوار خواستار رسیدگی به توزیع و پخت نان بی‌کیفیت در ناتوانایی‌های رشتخوار شد و عنوان کرد: مردم شهید داده‌اند که در قبال احساس مسئولیت مسئولان احساس آرامش کنند.

وی ادامه داد: مسئولیت یک امانت است که نباید مورد سوی استفاده قرار گیرید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانشیری با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی در کشور، اظهار کرد: مسئولانی تعهدی که دارند باید به نحو احسن برای رفع مشکلات تلاش کنند و به فکر چاره‌اندیشی و رفع مشکلات اقتصادی موجود در جامعه باشد.

امام‌جمعه رشتخوار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر با یاد شهدای مبارزه با مواد مخدر و تقدیر از نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان گفت: نزدیکی این شهرستان به افغانستان باعث مشکلاتی شده است

وی با تبریک هفته قوه قضاییه بابیان اینکه شهید بهشتی تشنه خدمت بود نه تشنه قدرت، تصریح کرد: ایران دارای ۱۷ هزار شهید ترور قرار دارد و حقوق بشر باید ظلم آمریکای جنایت‌کار در دنیا خصوصاً در ایران باید برخورد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانشیری با انتقاد از گرانی‌های شدید در جامعه ‌و مسائل اقتصادی در کشور گفت: دولت نباید به بهانه رو به اتمام دوران خدمت از گرانی‌های موجود در جامعه چشم‌پوشی کند.

وی با انتقاد از دولت گفت: دولت باید با احترام به مردم افسار گرانی را بکشند و با حرکت سه قوه مشکل گرانی را حل کنند.

امام‌جمعه رشتخوار بابیان این مطلب که عزت مردم با این گرانی به خطر افتاده وی از قوه قضاییه تقاضای رسیدگی و داخل در بازارها شد، عنوان کرد: مسئولان با عزم جدی با قاچاق کالا، گرانی‌ها مبارزه کنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 7