گرامیداشت هفته دولت با بهره‌برداری از ۹۷ پروژه در سرخس
گرامیداشت هفته دولت با بهره‌برداری از ۹۷ پروژه در سرخس

فرماندار سرخس از کلنگ زنی و افتتاح و ۹۷ پروژه عمرانی خدماتی در هفته دولت امسال در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا رجبی مقدم در حاشیه گرامیداشت اولین روز از هفته دولت گفت: با همکاری و همدلی همه مدیران دستگاه‌های اداری توانستیم ۸۶ پروژه اشتغال‌زا را آماده بهره‌برداری کنیم که عمده این طرح‌ها در منطقه ویژه اقتصادی است.

وی با اشاره به دو پروژه آماده افتتاح در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس ، عنوان کرد: دو پروژه فراوری گوگرد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بااعتبار بالغ‌بر ۱۵۴ میلیارد تومان از طرح‌های است که اشتغال‌زایی مطلوبی دارد.

فرماندار سرخس از پیگیری آزاد شدن منطقه ویژه خبر داد و اظهار کرد: این موضوع کماکان از سوی نماینده شهرستان مسئولان استان به جد پیگیری می‌شود و ازآنجاکه ریاست محترم جمهور در زمان مسئولیت آستان قدس بر موضوع اشرافیت دارند امیدواریم آخرین گیر این منطقه هم برداشته و منطقه آزاد شود.

رجبی مقدم با اشاره به طرح جامعه شهری سرخس گفت: این طرح خوشبختانه پس از چندین سال معطلی تصویب و به‌زودی ابلاغ خواهد شد و مدیریت شهری از بلاتکلیفی درخواهد آمد.

فرماندار سرخس در پایان با تشکر از دستگاه قضایی استان در خصوص تصمیم رفع اختلاف اراضی شهرستان بین دولت و آستان قدس، تصریح کرد: این اختلاف که سال‌هاست مشکل عمده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه بود با تلاش‌های صورت گرفته مقرر شد استعلامات ۹ پلاک منطقه از سوی جهاد کشاورزی پاسخ داده شود که این امر بر مهاجرت معکوس ایجاد اشتغال و…تأثیری بسزایی دارد.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 87