کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیرین حوزه سلامت در رشتخوار
کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیرین حوزه سلامت در رشتخوار

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار از کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیرین در حوزه بهداشت و درمان از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در جلسه ستاد مردمی و پشتیبانی مقابله با کرونا این شهرستان از کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیرین در حوزه بهداشت و درمان از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: مبالغی که توسط خیرین عزیز در سطح شهرستان جمع آوری شده جهت تهیه وسایل حفاظت فردی و لوازم پزشکی هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار  هم در جلسه ستاد مردمی و پشتیبانی مقابله با کرونا این شهرستان خبر داد: با کمک‌ های جمع آوری شده در حوزه خیرین تبلیغات اسلامی و کمک های دولتی و سایر خیرین نیک اندیش تعداد ۹۰۰ پک بهداشتی با ارزش هر پک ۱۰۰ هزار تومان تهیه و در سطح شهرستان رشتخوار توزیع شده است.

مجید حسین زاده در ادامه افزود: ۲۴۰ سبد غذایی و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم با کمک های خیرین تهیه و تامین و در بین نیازمندان شهرستان تقسیم شده است.

حسین زاده، بیان کرد: در راستای رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع و مقابله با بیماری کرونا و همچنین حفظ سلامت مردم، ۱۱ هزار ماسک بهداشتی در سطح این شهرستان توزیع گردیده است.

 وی همچنین از توزیع ۱۵۰۰ قطعه جوجه بوقلمون در رشتخوار خبر داد و گفت: پیرو تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه شهرستان رشتخوار تعداد ۱۵۰۰ قطعه جوجه بوقلمون جهت پرورش و در راستای شعار سال( جهش تولید) بین مددجویان کمیته امداد و اعضاء صندوق های قرض الحسنه مردم یار و  اشتغال زا در شهرستان رشتخوار توزیع گردید.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 4