کمپین اهدای خون «کتابخون» در هفته کتاب و کتابخوانی
کمپین اهدای خون «کتابخون» در هفته کتاب و کتابخوانی

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با همت اداره کل کتابخانه‌های استان پویش اهدای خون با عنوان، اهدای خون کتاب خون و با توجه به کاهش ذخایر خونی، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های استان به کمپین اهدای خون «کتابخون» خواهند پیوست.

به گزارش اختر شرق؛ با توجه به نیاز مبرم ذخایر خون استان، این اقدام خیرخواهانه به صورت خودجوش و با هدف کمک‌رسانی و رفع نیاز بیماران نیازمند به خون سالم انجام خواهند داد این کمپین از روز شنبه تا پنج شنبه مورخ ۲۴ الی ۲۸ آبان ماه در پایگاه‌های اهدای خون استان آغاز خواهد شد.

روابط عمومی انتقال خون استان با تاکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست و یک بار اهدای خون کافی نیست، اعلام کرد: همه موراد بهداشتی در پایگاه‌های اهدای خون رعایت می‌گردد و این بیماری از طریق خون قابل سرایت نمی‌باشد در ادامه با اعلام این مطلب که پایگاههای اهدای خون مشهد مقدس هر روز بجز ایام تعطیل از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود همچنین اهداکنندگان گرامی می‌توانند با مراجه به سایت nobatdehi. ibto.ir بصورت اینترنتی ثبت نام نموده و زمان اهدای خون خود را کاهش دهند.

ارائه اصل کارت ملی و همچنین داشتن ماسک الزامی می‌باشد و در پایان افراد می‌تواند با گرفتن عکس سلفی از خویش و ارسال به این اداره کل آن را در جهت گسترش این عمل انسان دوستانه به اشتراک بگذارند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13