کلاهبرداری در پوشش سفر زیارتی در سبزوار!
کلاهبرداری در پوشش سفر زیارتی در سبزوار!

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری یک متهم که با شگردی خاص اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی سودجو، پی گیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بیات مختاری افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی سبزوار در تحقیقات میدانی خود دریافتند این فرد در پوشش سرپرست کاروان زیارتی در سبزوار به‌صورت گسترده‌ای از شهروندان کلاهبرداری و متواری شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهم را دریکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی به محل اختفاء متهم عزیمت و در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اعتراف و اذعان داشت؛ از سابقه خود در حمل مسافر به عتبات عالیات سوءاستفاده کرده و طعمه‌های خود را از مسافران قبلی انتخاب و با دادن وعده‌ی سفر زیارتی، از آنها کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ بیات مختاری در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰ نفر از شاکیان این متهم درخواست اعاده مبالغ ازدست‌رفته خود را داشتند و تحقیقات در این زمینه با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6