کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در سبزوار
کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در سبزوار

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف شش دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر بهره‌برداری غیرقانونی افراد سودجو از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال دریکی از مناطق این شهرستان، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی توانستند سرنخی از وجود دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی دریکی از محلات شهرستان به دست آورند و با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بازرسی از محل موردنظر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از این محل توانستند تعداد شش دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را که با برق غیرمجاز از شبکه سراسری در حال بهره‌برداری بود را کشف کنند.

سرهنگ بیات مختاری با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های مکشوفه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، اظهار کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0