کشف ۱۹ دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو در سبزوار
کشف ۱۹ دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو در سبزوار

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف ۱۹ دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ مهدی هادیان در این باره عنوان کرد: در پی سرقت‌های سریالی کامپیوتر خودروهای وانت پیکان در سطح شهرستان سبزوار پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری یک سری اقدامات اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو متهم که غیر بومی هستند با یک دستگاه خودروی پراید در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت کامپیوتر خودروهای وانت پیکان کرده و به سرعت از شهرستان سبزوار به سمت مشهد مقدس متواری می‌شوند. سرهنگ هادیان گفت؛ مأموران انتظامی پس از شناسایی دو متهم به سرقت با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری آنان در مشهد اقدام؛ که مشخص شد نامبردگان به علت سرقت خودرو در زندان به سر می‌برند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با انتقال متهمان به شهرستان سبزوار و در تحقیقات به عمل آمده دو متهم به ۱۹ فقره سرقت کامپیوتر خودروهای وانت پیکان اعتراف که مالباخته‌ها شناسایی و تعدادی از اموال کشف و تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

image_printچاپ مطلب

Visits: 69