کشف ۱۳تن گوشت مرغ قطعه‌بندی غیرمجاز در مشهد
کشف ۱۳تن گوشت مرغ قطعه‌بندی غیرمجاز در مشهد

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی از کشف ۱۳ تن گوشت مرغ قطعه‌بندی غیرمجاز در مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ بخشعلی بیاتی قله زو با بیان اینکه با دریافت گزارش مردمی به سامانه تلفنی ۱۲۴، مبنی بر تخلیه محموله بزرگ گوشت مرغ در یک واحد صنعتی در محور غرب مشهد، بازرسان این سازمان جهت بررسی گزارش دریافتی به این محل اعزام شدند، عنوان کرد: پس از بررسی کارشناسان بازرسی سازمان صمت مشخص شد محموله ۱۳ تنی گوشت مرغ گرم از یکی از شهرهای شمالی کشور جهت قطعه کاری به این واحد ارسال گردیده است.

وی ادامه داد: پس از بررسی موضوع با اخذ دستور از مقام قضایی، بنا شد محموله مذکور با قیمت مصوب در مکان‌های مشخص با نظارت کامل به دست مصرف کنندگان برسد.

کارشناس مسئول سازمان صمت با بیان اینکه طبق مصوبه جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده و یا طعم دار کردن قطعات مرغ توسط واحدهای صنفی ممنوع می‌باشد خاطر نشان کرد: پرونده تخلف این افراد تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکوتی ارسال گردید.

بیاتی با اشاره به اینکه قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده جهت عرضه در واحدهای صنفی، کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد و صرفا واحدهای صنعتی منتخب، مجاز به بسته‌بندی مرغ قطعه شده هستند تاکید کرد: بازرسان این سازمان واحدهای بسته‌بندی بزرگ را به طور مستمر پایش و حجم تولید آن‌ها را به طور پیوسته رصد خواهند کرد تا از سقف مصوب قرارگاه استانی فراتر نرود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 110