کشف یک هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق؛ طی ۷۲ ساعت گذشته توسط مرزبانان
کشف یک هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق؛ طی ۷۲ ساعت گذشته توسط مرزبانان

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد و تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته مرزبانان از خروج سوخت قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون ریال جلوگیری کردند.

به گزارش اختر شرق؛ سردار ماشالله جان‌نثار اظهار کرد: در راستای حراست از مرزهای استان و برخورد مجدانه با قاچاقچیان مواد مخدر مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف مقادیر قابل‌توجهی سوخت قاچاق و مواد مخدر شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان اینکه مرزبانان استان طی چهار عملیات جداگانه موفق شدند بیش از ۱۰۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین را کشف شدند، مطرح کرد: در رابطه با کشف مواد مخدر، دو دستگاه خودرو توقیف و سه قاچاقچی نیز دستگیر شدند که ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

جان‌نثار در ادامه از کشف یک هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد و تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته مرزبانان از خروج سوخت قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون ریال جلوگیری کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با اشاره به افزایش چشمگیر کشفیات، خاطرنشان کرد: مرزبانان استان در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق سوخت تمام‌قد ایستاده‌اند و در برخورد با خودروهای ترانزیتی و تجسس دقیق وسایل نقلیه‌ی عبوری از نوار مرز با توجه به دستورالعمل‌ها بسیار حساس و حرفه‌ای عمل می‌کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3