کشف و ضبط دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در نیشابور
کشف و ضبط دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در نیشابور

مدیر روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور گفت: طی بازدید از یک واحد صنفی در سطح شهر دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک توسط بازرسان اداره صمت نیشابور کشف و ضبط گردید.

به گزارش اختر شرق؛ ابوذر سعادتی مدیر روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور اظهار کرد: حساسیت موضوع شیوع بیماری کرونا ویروس ۲۰۱۹ باعث شده تا همه بازرسان بررسی و رصد بحث احتکار و توزیع ماسک‌ها و مواد شوینده در دستور کار قرارگرفته و به‌صورت جدی این موضوع ورود کنند.

سعادتی گفت: طی هفته جاری توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نیشابور ۲۴ فرم تخلف گزارش بازرسی به ارزش ۷۱ میلیون ریال در خصوص گران‌فروشی ماسک، دارو و دستکش به اداره تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین طی بازدید از یک واحد صنفی در سطح شهر دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک توسط بازرسان اداره صمت نیشابور کشف و ضبط شد، مطرح کرد: پرونده این واحد صنفی متخلف که دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک را احتکار کرده بود به ارزش تقریبی ۵۰۶ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی نیشابور ارسال گردید.

مدیر روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: همچنین توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت یک واحد صنفی تولید غیرمجاز ماسک کشف و پلمپ گردید.
خبرنگار: سیدباقر میرعلمدار

image_printچاپ مطلب

Visits: 10