کشف جسد کوهنورد ۳۲ ساله‌ی نیشابوری در ارتفاعات بینالود
کشف جسد کوهنورد ۳۲ ساله‌ی نیشابوری در ارتفاعات بینالود

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور از عملیات ۱۰ ساعته نجات گران شعبه در ارتفاعات قله بینالود و انتقال جسد کشف‌شده در این منطقه خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ اسماعیل شاه بیکی، معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور در تکمیل این خبر گفت: در پی اعلام مرکز EOC جمعیت هلال‌احمر استان؛ مبنی بر وقوع حادثه برای یک نفر از شهروندان کوهنورد در قله بینالود که توسط یک چوپان اطلاع‌رسانی شده بود؛ سریعاً دو تیم از نجات گران امداد و نجات کوهستان شعبه نیشابور به همراه یک تیم از خانه هلال و یک تیم از بسیجیان به همراه فرمانده پاسگاه شهر بار به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از پیمودن مسیری صعب‌العبور و طولانی و رسیدن به موقعیت حادثه، متأسفانه با جسد کوهنورد ۳۲ ساله مواجه شدند که به نظر مارسید چندین ساعت از درگذشت وی سپری‌شده است.

شاه بیکی بیان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر که انتقال جسد را با مشکل مواجه کرده بود، به درخواست فرمانده تیم‌های اعزامی؛ بلافاصله دو تیم تازه‌نفس به همراه خودرو نجات به موقعیت اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور در پایان ضمن تشکر از تلاش و همدلی نیروهای بسیج و انتظامی گفت: تیم‌های اعزامی پس از ۱۰ ساعت عملیات طاقت‌فرسا جسد را به منطقه امن جهت دستور مقام قضایی برای اقدامات بعدی انتقال دادند.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7