کشف اجزاء شکار شده یک راس قوچ و میش وحشی در خلیل آباد
کشف اجزاء شکار شده یک راس قوچ و میش وحشی در خلیل آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد از کشف اجزاء شکار شده یک رأس قوچ و میش وحشی طی یک عملیات مشترک یگان های حفاظت محیط زیست کاشمر و خلیل آباد در هفته محیط زیست خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از ۹ کیلو گوشت شکار شده کشف شد.

سعید شفیعیان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار اختر شرق، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی همکاری اجرایی و اطلاعاتی یگان های حفاظت محیط زیست شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد اجزاء شکار شده یک رأس قوچ و میش وحشی کشف شد.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: گزارشی مبنی بر شکار یک راس قوچ و میش وحشی در حوزه شهرستان کاشمر و انتقال و مخفی نمودن اجزاء آن در محل آغل گوسفندان در شهرستان خلیل آباد به ماموران یگان حفاظت محیط زیست اعلام شد و در این خصوص هماهنگی لازم با دادستان شهرستان خلیل آباد جهت اخذ نیابت قضایی بازرسی از مخفیگاه صورت گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد با بیان اینکه با همراهی و همکاری ارزشمند کلانتری مرکز خلیل آباد، مامورین یگان محیط زیست این دو شهرستان موفق به کشف ۹ کیلو گوشت شکار شده قوچ و میش وحشی از محل شدند، تصریح کرد: پرونده به همراه متهم جهت ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان اذعان کرد: بر اساس قوانین شکار، حمل، عرضه، خرید و فروش و صدور هر یک از حیوانات وحشی زنده و تلف شده و اجزاء آن بدون کسب مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست جرم بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می پذیرد.

خبرنگار: محدثه صفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 5