کشف٩٠هزار جفت دستکش احتکاری در قوچان
کشف٩٠هزار جفت دستکش احتکاری در قوچان

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از کشف٩٠هزار جفت دستکش یک‌بار مصرف و یک هزار و ۵٢٠عدد ماسک بهداشتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ قدیر مصرخانی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار تعداد قابل‌توجهی دستکش بهداشتی در یک انبار در سطح شهر قوچان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه رئیس اداره تعزیرات حکومتی و نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در محل حاضر و در بازرسی از این مکان تعداد ۴٠هزار جفت دستکش، یک هزار و ۴٠٠ عدد ماسک ساده و١٢٠عدد ماسک فیلتر دار احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ مصرخانی همچنین گفت: در ادامه ماموران پلیس آگاهی از احتکار مقادیر دیگری دستکش در انباری مطلع شدند و پس از هماهنگی قضایی محل موردنظر را بازرسی و تعداد ۵۰ هزار جفت دستکش یک‌بار مصرف را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به معرفی دو متخلف به مراجع قضایی، از شهروندان خواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه١١٠ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3