کرونا دغدغه حفظ سلامت دانش آموزان را برای آموزش و پرورش رشتخوار افزایش داده است
کرونا دغدغه حفظ سلامت دانش آموزان را برای آموزش و پرورش رشتخوار افزایش داده است

فرماندار رشتخوار در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تقدیر از جامعه پزشکی و کادر درمانی این شهرستان که در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا قرار دارند، گفت: دغدغه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب با تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم، بیان کرد: بیماری کرونا کار در تمامی حوزه ها، خصوصا آموزش و پرورش را چند برابر کرده است و همه ما در این شرایط باید قدردان تلاش‌های معلمین و فرهنگیان عزیز باشیم و کرونا را بهانه ای برای فراموشی نقش و جایگاه رفیع معلمان و فرهنگیان قرار ندهیم.

عرب در ادامه از فرهنگیان شهرستان خواست با تمام توان بحت رعایت مسائل بهداشتی را در محل برگزاری آزمون های تحصیلی دانش آموزان در اولویت داشته باشند بعلت این که امتحانات پایان سال هر دانش آموز ثمره یکسال تلاش و زحمات معلمین می باشد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید قبل از ورود دانش آموزان به محل برگزاری آزمون تدابیر لازم را جهت اجرای نکات بهداشتی اتخاذ نمایند و دستگاه های ضدعفونی کننده دست و همچنین دستکش و ماسک برای دانش آموزان فراهم کنند.

فرماندار رشتخوار در ادامه ماسک، دستکش و اقلام ضدعفونی کننده را نماد مبارزه با بیماری کرونا دانست و اظهار کرد: وقتی فرهنگیان در مکان های عمومی سطح شهر و محیط کار خود از ماسک های بهداشتی استفاده کنند و مسائل بهداشتی را رعایت نمایند، قطعا این امر تلنگری برای سایر عموم خواهد بود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 1