کتاب «خاطرات یک فرشته» در نیشابور رونمایی شد
کتاب «خاطرات یک فرشته» در نیشابور رونمایی شد

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «خاطرات یک فرشته» با حضور اهالی قلم در مسجد جامع نیشابور برگزار شد.

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «خاطرات یک فرشته» با حضور اهالی قلم در مسجد جامع نیشابور برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حمزه شریفی دوست، نویسنده کتاب مذکور در این مراسم، اظهار کرد: کتاب می‌تواند راه گشای مشکلات زندگی امروز باشد و باید به آن توجه زیادی شود و از آن بهره گیریم.

وی با اشاره به موضوع کتاب خود افزود: این کتاب روایت زندگی امام مهربانی‌ها، امام رضا (ع) از زبان یک فرشته است که زندگی امام رضا (ع) را به بهترین شکل توصیف می‌کند.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام حمزه شریفی دوست در سال ۱۳۵۶ در استان فارس (نورآباد ممسنی) دیده به جهان گشود. وی بعد از اخذ مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه یزد، به دلیل علاقه وافری که به علوم دینی داشت در سال ۱۳۸۰ وارد حوزه قم (مدرسه علمیه معصومیه) شد. وی هم‌اکنون عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه معارف و رئیس پژوهشکده فرهنگ و دین در این پژوهشگاه است.

از سوابق وی می‌توان به مدیر آموزش نهاد مرکز (نهاد رهبری در دانشگاه‌ها)، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، مسئول نهاد دانشگاه صنعتی قم، مسئول گروه جهادی یاران سید علی، مسئول انجمن اسلامی مجتمع علوم انسانی دانشگاه یزد اشاره کرد.

همچنین وی تاکنون کتاب‌های کاوشی در معنویت‌های نوظهور، اخلاق در فضای مجازی، راهبری فرهنگی در دانشگاه‌ها، عرفان عملی، قانون جذب و اسلام، عرفان‌های کاذب، راه‌های نفوذ و راهکارهای مقابله، عصر ظهور از منظر آیت‌الله‌العظمی بهجت و … را به تألیف رسانده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4