کتابخانه عمومی شهر شادمهر شهرستان مه ولات افتتاح شد
کتابخانه عمومی شهر شادمهر شهرستان مه ولات افتتاح شد

با حضور نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، امام‌جمعه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خانواده حاج رمضانعلی رضایی، خیر کتابخانه ساز کتابخانه عمومی شهر شادمهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اختر شرق؛ این کتابخانه به مساحت ۳۰۵ مترمربع و در بنایی دوطبقه، با هزینه بری ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته‌شده است و همچنین مبلغ دو میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات این کتابخانه اختصاص‌یافته‌ است.

 این کتابخانه دارای بخش‌های مخزن کتاب، بخش کودک و نوجوان، سالن مطالعه خواهران و برادران و بخش نشریات هست.

دکتر محسن زنگنه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح کتابخانه خیر ساز شهر شادمهر گفت: در قرآن هر جا سخن از این است که ای مسلمانان جهاد کنید، ابتدا جهاد را درگذشتن از ثروت و تعلقات دنیوی می‌داند و بعد از نفس و وجود خود.

وی با تشکر از خانواده حاج رمضانعلی رضایی، خیر کتابخانه ساز شهر شادمهر، عنوان کرد: اینکه از ثروت خود برای دیگران بگذرید کاری بسیار بزرگ و نشان از سلامت نفس و عدم تعلق شما به امورات دنیوی است.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این بنای خیر مقدمه‌ای برای حضور کودکان و نوجوان در این کتابخانه و پرورش نسلی فرهیخته برای آینده کشور است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 58