کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی مشکلات ۱۰ واحد صنعتی را بررسی کرد
کارگروه ستاد تسهیل خراسان رضوی مشکلات ۱۰ واحد صنعتی را بررسی کرد

مشکلات ۱۰ واحد تولیدی خراسان رضوی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن‌ها ارائه شد.

به گزارش اختر شرق؛ مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مشکل سه واحد تولیدی مطرح شده در این نشست مربوط به اداره کل امور مالیاتی، سه واحد تولیدی مربوط به شرکتهای برق منطقه‌ای و توزیع برق استان، یک واحد مربوط به سازمان مدیریت و برنامه ریزی، یک واحد مربوط به اداره کل دامپزشکی، دو واحد تولیدی مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد بود که مورد بررسی قرار گرفت.

اشرفی با بیان اینکه در ارتباط با بدهی مالیاتی واحدهای تولیدی دارای مشکل با تقسیط بدهی و بخشودگی جرائم و تنفس شش ماهه و در ارتباط با افزایش دیماند برق یکی از واحدهای تولیدی با اختصاص ۳۰۰ کیلووات برق مازاد برای آن در شهرک صنعتی موافقت شد، عنوان کرد: در خصوص مطالبات یکی از واحدهای تولیدی بابت فروش برق و هزینه کرد آن در قالب تهاتر با شرکت برق منطقه‌ای در ازای طلب فروش برق موافقت شد و همچنین درخواست یکی از واحدهای تولیدی مبنی بر فروش آزاد برق در هشت ماه غیر پیک مورد موافقت قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در مورد تخصیص یارانه بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای یکی از واحدهای تولیدی خراسان رضوی و همچنین صدور مجوز تاسیس گاوداری بدون در نظر گرفتن حریم، تصمیماتی با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل دامپزشکی گرفته شد.

اشرفی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست تمدید کارت بازرگانی یکی از واحدهای تولیدی برای ثبت سفارش واردات ماشین آلات و درخواست صدور گواهینامه برای محصول یکی از واحدهای صنعت برق نیز در این نشست بررسی و تصمیم لازم برای سهولت در اجرای این موارد گرفته شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 36