چهارمین جلسه کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریتی برگزار شد
چهارمین جلسه کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریتی برگزار شد

چهارمین جلسه کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریتی با حضور محمد سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و مدیران حوزه‌ها با موضوع «بررسی عملکرد ساختمان‌ها و فضاهای اداری و مناسب‌سازی برای معلولین و جانبازان و تبیین برنامه‌های سال ۹۹» این اداره کل برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ سنجری در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های ارزشمند انجام گرفته سال گذشته در بحث فضاهای اداری طی سخنانی اظهار کرد: با اولویت‌بندی و کار کارشناسی تمام سعی و تلاش خود را در جهت خدمت‌رسانی بهتر به معلولان و جانبازان و مراجعین انجام داده و بگونه‌ای عمل خواهیم کرد که امر خدمت‌رسانی در تمامی بخش‌ها نهادینه گردد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در بخشی از سخنان در رابطه با مدیریت سبز گفت: انتظار این است که کارگروه مدیریت سبز نیز با حساسیت شاخص‌های این حوزه را اجرایی و پیگیری نماید تا ضمن صرفه جویی در مصرف برق، آب و گاز و همچنین کاهش هزینه‌ها تا حد امکان به سالم‌سازی محیط نیز کمک کرده باشیم.

 لازم به ذکر است؛ در این جلسه هر یک از اعضاء مواردی را مطرح و مقرر شد نیاز و اولویت‌های شهرستانها در بحش عمرانی کارشناسی و اولویت‌بندی شده تا بهترین بهره برداری را در اجرای این بخش داشته باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7