چهاردهمین مجموعه آثار تاریخی خراسان رضوی پروانه فعالیت دریافت کرد
چهاردهمین مجموعه آثار تاریخی خراسان رضوی پروانه فعالیت دریافت کرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: چهاردهمین مجموعه آثار تاریخی خراسان رضوی پروانه فعالیت دریافت کرد.

به گزارش اختر شرق؛ ابوالفضل مکرمی فر با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس ماده ۲۰ فصل سوم مصوبه هیئت‌وزیران مبنی بر حمایت از مالکان و دارندگان مجموعه‌های آثار تاریخی فرهنگی و هنری چهاردهمین مجموعه آثار تاریخی فرهنگی خراسان رضوی پروانه رسمی از اداره کل موزه‌ها و اموال منقول وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی دریافت کرد.

مکرمی فر با بیان این مطلب که این مجموعه متعلق به «سینا صابری» از مجموعه‌داران خراسان و علاقه‌مندان استان است که تحت عنوان «مجموعه دکمه‌های قاجاری» پروانه رسمی فعالیت دریافت کرده است، تصریح کرد: این پروانه به مدت یک سال اعتبار دارد و قابل تمدید است و مجموعه‌دار قادر است نسبت به فعالیت رسمی و قانونی برگزاری نمایشگاه و حضور در برنامه‌های فرهنگی و گردشگری اقدام کند. مکرمی فر در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در خراسان رضوی مجموعه‌داران دیگری هم وجود دارند که در حال هماهنگی و دریافت اخذ پروانه رسمی از اداره کل موزه‌های وزارت خانه میراث فرهنگی. گردشگری و صنایع‌دستی هستیم.

image_printچاپ مطلب

Views: 6