پلمپ ۶ واحد متخلف بهداشتی در شهرستان فریمان
پلمپ ۶ واحد متخلف بهداشتی در شهرستان فریمان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان از پلمپ شش واحد متخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محمد علی پاینده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان در این باره گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌ها از ابتدای آذر ماه ۹۹ در سطح کشور تشدید بازرسی‌ها در راستای نظارت بر اجرای این دستورالعمل در سطح شهرستان فریمان در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرستان فریمان به لحاظ کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد و طبق دستورالعمل فقط گروه شغلی یک در این شهرستان مجاز به فعالیت آن هم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیرانه از شیوع کرونا هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان بیان کرد: بر همین اساس از ابتدای آذر ماه در بازدیدهایی که توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای و همچنین اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان از نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین محدودیت‌های شغلی انجام گرفته است تعداد شش واحد متخلف پلمپ و به مراجع قضایی معرفی گردید.

دکتر پاینده ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای برنامه‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و یا نادیده گرفتن محدودیت‌های اعمال شده، آن را با شماره ۱۹۰ اطلاع بدهند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9