پلمپ یک واحد نانوایی غیر بهداشتی در رشتخوار
پلمپ یک واحد نانوایی غیر بهداشتی در رشتخوار

رئیس اداره صنعت و معدن رشتخوار گفت: یک واحد نانوایی به علت‌عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در گشت مشترک کارشناسان اداره صمت و بهداشت محیط شهرستان در رشتخوار پلمپ شد.

علی اسماعیلی، در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: بازرسی‌های مستمر از ابتدای سال جاری تاکنون از نانوایی‌های شهرستان صورت گرفته که با شناسایی برخی تخلفات و دادن تذکرات اولیه به چند مورد نانوایی متخلف مشکلات در این زمینه در شهرستان به حداقل رسیده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه واحد نانوایی متخلف به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود، عنوان کرد: سهمیه آرد این نانوایی در مدت این یک هفته به دیگر واحدهای نانوایی در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره صمت رشتخوار همچنین با تاکید بر استمرار سرکشی‌های مشترک، تصریح کرد: شهروندان می‌تواند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در نانوایی‌ها و سایر واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه تلفن گویای کشوری ۱۹۰ گزارش یا هر گونه تخلف صنفی از نظیر گران فروشی وعدم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد پیشگیری از کرونا را با شماره گویای ۱۲۴ به صورت شبانه روزی با اداره صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.

لازم به ذکر است؛ این روزها همرزمان با فصل برداشت محصول زعفران در شهرستان رشتخوار و حضور غیر بومی‌ها برای برداشت محصول صف‌های گرفتن نان طولانی است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 4