پرداخت ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی باخرز
پرداخت ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی باخرز

رئیس اداره بهزیستی باخرز گفت: سال گذشته، ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت این اداره پرداخت شد.

به گزارش اختر شرق؛ قاسم وفادار رییس اداره بهزیستی شهرستان باخرز با تاکید بر اینکه توجه به اشتغال و توانمندسازی شغلی مددجویان و معلولین در سازمان بهزیستی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است گفت: اداره بهزیستی هر ساله با تخصیص اعتبار از منابع مختلف تلاش میکند شراط و فرصت مناسبی جهت اشتغال بکار جامعه هدف فراهم اورده و از دغدغه های شغلی مددجویان بکاهد.

وی تصریح کرد: در همین راستا در سال گذشته مبلغ ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با هدف توانمند سازی معلولان و زنان سرپرست خانوار در زمینه های تولیدی و خدماتی به افراد واجد شرایط و تحت حمایت بهزیستی اعطا شد که ۲۶ میلیارد ریال از این مبلغ از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز از اعتبارات اشتغال روستایی تامین شد و در مجموع برای تعداد ۹۴ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

وفادار در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، تعداد ۱۶۰۰ پرونده مددجویی تحت حمایت بهزیستی در شهرستان باخرز وجود دارد که حمایت های لازم از این افراد در حال انجام است ولی امیدواریم با برگزاری کلاسهای مشاوره ای و افزایش آگاهی خانواده ها، شاهد کاهش امار تولد معلولین در سطح شهرستان باشیم.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Views: 19