پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی در سبزوار
پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی در سبزوار

رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: با پرداخت ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی در سبزوار، ۳۰۰ فرصت شغلی از ابتدای سال ایجاد شده است.

به گزارش اختر شرق؛ قاسم کیقبادی، رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار در این باره عنوان کرد: این میزان تسهیلات اشتغال، به ۱۳۴ طرح در بخش‌های تولیدی، خدماتی، قالیبافی، تابلو فرش، گردشگری، پوشاک و گیاهان دارویی، به متقاضیان پرداخت شد.

وی ادامه داد: عمده تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در سبزوار، به متقاضیان کار و کارآفرینان مناطق روستایی، پرداخت شده است.

کیقبادی عنوان کرد: تسهیلات این صندوق، با کارمزد چهار درصد و با هدف ایجاد اشتغال پایدار، در بخش‌های خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی به متقاضیان، پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خُرد را از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید دانست و گفت: تسهیلات این صندوق، با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخشهای خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی، اعطا می‌شود.

لازم به ذکر است؛ صندوق کارآفرینی امید همچنین با مشارکت واحدهای تولیدی، علاوه بر توسعه کسب و کارها، از ظرفیت‌های ایجاد شده برای تثبیت اشتغال، حمایت می‌کند.

خبرنگار: مهدیه عابدی

image_printچاپ مطلب

Visits: 21