واریز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به حساب دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام
واریز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به حساب دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام

فرماندار تربت‌جام گفت: برای مقابله با بیماری کرونا ویروس مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از طریق سازمان برنامه‌وبودجه دریافت و به‌حساب دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام واریز گردید.

به گزارش اختر شرق؛ فرماندار و رئیس قرارگاه پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان تربت‌جام گفت: قرارگاه پیشگیری از بیماری کرونا از آغازین روزها در تربت‌جام فعال شد و همه روزه جلسات کارگروه با شرکت اعضاء برگزار می‌گردد و برنامه ریزی و تمهیدات در همه زمینه‌ها دیده شده است و همه دستگاه‌های اداری نظامی، پزشکی، غیرخصوصی، دهیاران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای همکاری و مقابله با کرونا ویروس آماده باش هستند.

وی ادامه داد: برای مقابله با بیماری کرونا ویروس مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از طریق سازمان برنامه‌وبودجه دریافت و به‌حساب دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام واریز گردید.

رئیس قرارگاه پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان تربت‌جام با اشاره به اینکه از ظرفیت ارتش استفاده شد که با همکاری شهرداری خیابان‌ها، معابر شهری، وسایط نقلیه عمومی، خوابگاه‌ها، مهمانشهرو غیره چندین مرحله گندزدایی و ضدعفونی شد،  خاطرنشان کرد: بیماران مشکوک در بیمارستان بستری شدند و مراقبت‌های لازم به عمل آمده که اخبار و اطلاعات آن از طریق دانشکده علوم پزشکی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های  خالصانه کادر پزشکی تربت جام اظهار کرد: قرارگاه وظیفه پشتیبانی، برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاه‌ها را دارد و اعلام  موارد پزشکی در حوزه دانشکده علوم پزشکی است.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به تهیه ماسک در این شهرستان گفت: برای تهیه ماسک بانوان شهرستان فعال شدند و تعدادی زیادی در کارگاه تولید کردند که پس از استریل شدن در بیمارستان ارتش در اختیار داروخانه‌ها قرار گرفته تا توزیع شود و همچنین تعدادی ماسک و مواد ضد عفونی از طریق استانداری دریافت و در اختیار دانشکده علوم پزشکی گذاشته شده است.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7