واریزی یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال به صندوق‌های کمک‌های مردمی هلال‌احمر در پایگاه‌های کل استان خراسان رضوی
واریزی یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال به صندوق‌های کمک‌های مردمی هلال‌احمر در پایگاه‌های کل استان خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی گفت: تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال به صندوق‌های کمک‌های مردمی هلال‌احمر در پایگاه‌های کل استان خراسان رضوی واریزشده است.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر سید مجتبی احمدی افزود: این مبلغ به‌غیراز واریزی مردم شریف این استان به‌حساب های بانکی و کد دستوری اعلام‌شده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی تاکنون یک ۱۰ تن چراغ والر به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و یک ۱۰ تن بسته غذایی ۷۲ ساعته به ارزش یک میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال و تعداد ۷۲ نیروی عملیاتی به همراه ۱۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین به استان سیل‌زده سیستان بلوچستان ارسال کرده است.

دکتر احمدی گفت: یک کانتینر آب‌معدنی اهدایی شرکت خوشگوار مشهد نیز به این استان ارسال شد.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی، تشریح کرد: سیل اخیر، خسارات زیادی را به مناطقی از استان سیستان و بلوچستان وارد کرده است و مردم نوع‌دوست ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان از طریق کد دستوری #۱۱۲* واریز کنند.

وی با اشاره به نحوه ارسال کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست خراسان رضوی و مشهد اذعان کرد: هم‌وطنان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق حساب شماره ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌های کشور و یا شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران واریز نمایند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 52