هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر مزار شهدای مه ولات بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ساماندهی می‌شود
هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر مزار شهدای مه ولات بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ساماندهی می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه ولات گفت: هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر، مزار شهدای روستای چهلسر و دوغ آباد شهرستان مه ولات بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ساماندهی می‌شود.

مجتبی غفرانی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مه ولات در گفت‌وگو با خبرنگار اختر شرق اظهار کرد: جامعه ایثارگری در این مقطع زمان با بسیاری از مشکلات دست پنجه نرم می‌کند که بنا بر روحیه ایثارگری، صبر و مقاومت هیچ‌گونه اعتراضی نداشته و همچنان پیرو نظام و ولایت بوده و مهم‌ترین خواسته خانواده شهدا و ایثارگران حفظ بیش‌ازپیش شان و جایگاه آنان در تمامی حوزه هست.

غفرانی با اشاره به اینکه شهرستان مه ولات دارای ۱۴۲ شهید مدفون‌شده در شهرستان، ۲۳۵ جانباز و ۱۵ آزاده می‌باشد، افزود: شهرستان مه ولات دارای ۲۱ گلزار شهدا بوده که از این تعداد ۱۲ مورد ساماندهی شده و ۹ مورد دیگر در دست بررسی و اقدام است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مه ولات در پایان بابیان اینکه هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر گل‌باران مزار شهدا در شهرستان، دیدار روزانه با خانواده شهدا و برگزاری یادواره مادران شهدا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ساماندهی گلزار شهدای روستای چهلسر بااعتباری بالغ‌بر ۲۴۰ میلیون ریال و ساماندهی گلزار شهدای روستای دوغ آباد بااعتباری بالغ‌بر ۹۶۰ میلیون ریال هم‌زمان با دهه فجر انجام می‌شود.

خبرنگار: مهدی محدثی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7