هم‌زمان با دهه مبارک فجر؛ افتتاح۶۴ طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
هم‌زمان با دهه مبارک فجر؛ افتتاح۶۴ طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۶۴ طرح بهداشتی، درمانی و خدماتی در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اختر شرق؛ دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بخش گردشگری سلامت در بیمارستان اکبر، مرکز جامع توان‌بخشی دانشکده پیراپزشکی، توسعه بخش‌های بیمارستانی، توسعه اتاق‌های عمل بیمارستانی، ساخت، بازسازی و توسعه حوزه‌ها و گروه‌های آموزشی ژنتیک، ایمونولوژی، تغذیه، آموزش پزشکی، انفورماتیک پزشکی و انگل‌شناسی در دانشکده پزشکی، ساخت همراه سرای بیماران، ایجاد مراکز خدمات جامع سلامت، کلینیک‌های تخصصی، محل زیست پزشک و پایگاه انتقال خون ازجمله طرح‌هایی است که در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر حمیدرضا رحیمی خاطرنشان کرد: این طرح در شهرهای مشهد، خواف، بردسکن، باخرز، چناران، درگز، کاشمر، رشتخوار، قوچان، خلیل‌آباد و تایباد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها با هزینه‌ای بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در راستای گسترش خدمات به مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی آماده بهره‌برداری شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره‌برداری از ۱۷ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در مناطق زیرپوشش دانشگاه از مهم‌ترین طرح‌هایی است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2