همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای رفع مشکلات مدیریت شهری زاهدان
همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای رفع مشکلات مدیریت شهری زاهدان

نشست مشترک مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با شهردار و رئیس شورا و تعدادی از مسئولان شهرداری زاهدان در خصوص بررسی سازوکارها برای تامین نیازها و رفع مشکلات حوزه خدمات و مدیریت شهری این منطقه برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ این جلسه با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل و معاونان و مدیران ستادی و تعدادی از واحدهای تابعه سازمان همیاری و دکتر محمدامیر براهویی شهردار، عبدالناصر گرگیج رئیس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهری زاهدان در مشهد برگزار شد.

در این جلسه ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در جهت کمک به رفع مشکلات و نیازمندهای مدیریت شهری و شهرداری زاهدان مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین با توجه پتانسلیهای سازمان همیاری در حوزه بازرگانی در خصوص همکاری دوجانبه برای استفاده از این توانایی برای تامین آسفالت، جداول بتنی، کف پوش، ماشین آلات، گل و گیاه و دیگر تجهیزات مورد نیاز در حوزه مدیریت و خدمات شهری شهر زاهدان تاکید شد.

با توجه به تجربیات و توانایی سازمان همیاری در حوزه محیط زیست، ارائه همکاری و مشاوره به شهرداری زاهدان در حوزه پسماند، اجرای طرح تفکیک از مبداء، بازیافت لاستیک و تولید کفپوش در جهت کمک به رفع معضل دپوی لاستیک‌های مستعمل در این شهر از دیگر موضوعاتی بود که مقرر شد با استفاده از توان شرکت‌های تخصصی سازمان در این حوزه استفاده شود.

همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با شهرداری زاهدان در طرح‌های مشارکتی و سرمایه گذاری، مباحث آموزشی شهرداری، عمرانی و… از دیگر محورهای گفتگو در این جلسه بود که توسط مسئولان سازمان همیاری و اعضای شوراو مدیران شهری این شهر در خصوص آن بحث تبادل نظر شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 85