همزمان با دهه فجر: عملیات اجرایی ۹۰۰ طرح بزرگ عمرانی در خراسان رضوی آغاز شد
همزمان با دهه فجر: عملیات اجرایی ۹۰۰ طرح بزرگ عمرانی در خراسان رضوی آغاز شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی افزون بر ۹۰۰ طرح بزرگ عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر امسال در این استان آغاز شده است.

به گزارش اختر شرق؛ سید هادی طباطبایی در آیین بهره برداری ۲۰ طرح عمرانی در شهرستان گناباد عنوان کرد: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی طرحهای بزرگ عمرانی و اقتصادی در خراسان رضوی، بیش از یک هزار و ۵۰۰ طرح در این استان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: به رغم مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی و شبیخون فرهنگی دشمنان، با همت دولتمردان دولت سیزدهم و مسئولان به پیشرفتهای بسیار خوبی در سطح کشور و به تبع آن استان خراسان رضوی طی یک سال گذشته دست یافته ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ما ۴۴ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در وضعیت جنگی در برابر دشمنان قرار داشته‌ایم و معاندان و عوامل آن‌ها همواره بر دامنه دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی افزوده‌اند و استکبار جهانی با تمام قامت مقابل این نظام قد علم کرده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط باید میدان جهاد را خوب بشناسیم، گفت: تولید و اشتغال و کار فرهنگی بزرگترین جهاد در مقابله با دشمن است.

طباطبایی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد هم باید مردم بیشتر به میدان بیایند و دولت و مسئولان مربوطه هم بنابر وظیفه ذاتی خود زیرساخت‌ها را برای حضور حداکثری مردم در این بخش فراهم کنند، تصریح کرد: بهره برداری از ۲۱ طرح در بخشهای مختلف با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در شهرستان گناباد انجام شد.

لازم به ذکر است؛ این طرح‌ها شامل بهره برداری از ۱۶ طرح مخابراتی، اصلاح بخشی از خط انتقال آب شرب گناباد حدفاصل ایستگاه پمپاژ بیمرغ و خیبری، طرح تولید دانش بنیان لیوان چینی، آسفالت معابر روستاهای رهن و باغ آسیا، بهره برداری از ۴۸ واحد طرح نهضت ملی در گناباد و آغاز عملیات اجرایی احداث ۳۸۱ واحد در شهر کاخک از توابع این شهرستان بوده است.

همزمان با دهه فجر امسال ۲۱۰ طرح در بخشهای مختلف عمرانی و اقتصادی با صرف اعتبار یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 68