همایش فجر آفرینان سبزوار برگزار می‌شود
همایش فجر آفرینان سبزوار برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: همایش فجر آفرینان با حضور باشکوه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی محتشم گفت: به منظور تبیین و ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، بنیاد سبزوار با اجرای برنامه های متنوعی سعی در معرفی دستاورد های ارزشمند انقلاب با مشارکت دیگر ادارت سطح شهرستان دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار به اهم برنامه های دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران با حضور روسای ادارت شهرستان، برگزاری یادواره شهدای انقلاب، همایش فجرآفرینان با همکاری خانواده های شهدا و ایثارگران، شرکت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، نواختن زنگ انقلاب و اعزام پیام آوران ایثار به مدارس شاهد برای خاطره گویی از دوران انقلاب از اهم برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن آغاز استقلال و آزادی ایران بود، اظهار داشت: دهه فجر نشان‌ دهنده وحدت ملت و رهبری شخصیت بزرگ و وارسته امام راحل (ره) است که نباید به فراموشی سپرده شود.

محتشم با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری جشن های این ایام یادآوری دوران و انتقال آرمان ها به نسل جدید است.

لازم به ذکر است؛ شهرستان سبزوار که در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد، ۹۴۷ شهید، سه هزار و ۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

خبرنگار: سید جلال کرابی

image_printچاپ مطلب

Visits: 13