همایش طلایه داران مکتب سلیمانی در اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزار شد
همایش طلایه داران مکتب سلیمانی در اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از برگزاری همایش طلایه داران مکتب سلیمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام علی اصغر علی‌پور در این باره گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش طلایه داران مکتب سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی با حضور روحانیون و ائمه جماعات و مبلغین شهر و روستاهای تایباد در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی‌پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در این جلسه ضمن اشاره به جایگاه دفاع مقدس و حفظ ارزشهای آن و تبلیغ مناسب و رساندن پیام شهدا به نسلهای آینده نکاتی پیرامون طرح تحول سازمان و نقش برجسته روحانیون در اجرا این طرح بیان کرد.

وی با بیان این مطلب که استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغی مخصوصا در مناطق تلفیقی و نگاه تحولی به جامعه اهل سنت باید مطابق با نگاه مقام معظم رهبری باشد، اظهار کرد: تحول وقتی انجام می‌شود که ما اعتقاد داشته باشیم وحدت و اتحاد یک گنج است، باید به تقریب اعتقاد قلبی باشد و تشکل‌ها و هیئات را هم با چنین نگاهی هدایت کنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد عنوان کرد: قطعا اگر بخواهیم در تمام حوزه‌ها شاهد تحول عملی طراحی شده از مرکز و نگاه نو و جدید باشیم بیشترین نقش را روحانیون دارند.

لازم به ذکر است؛ همایش طلایه داران مکتب سلیمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور روحانیون مستقر و طرح هجرت و هدایت شهر و روستاهای تایباد، مبلغین و ائمه جماعات مساجد شهر و مسئولین عقیدتی سیاسی ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزار شد.

image_printچاپ مطلب

Views: 6