هشت هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی امسال خراسان رضوی تخصیص یافت
هشت هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی امسال خراسان رضوی تخصیص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال از ۱۴ هزار و ۴۳۹ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال اعتبار عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال جاری این استان، تاکنون هشت هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال تخصیص یافته است.

به گزارش اختر شرق؛ سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست بررسی جذب اعتبارات عمرانی استان اظهار کرد: مجموع اعتبارات مصوب عمرانی امسال استان در بخش «اسناد خزانه» ۱۱ هزار و ۲۸۶ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال و در بخش «نقدی» سه هزار و ۱۵۲ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال تعریف شده است.

وی ادامه داد: از کل اعتبارات مصوب عمرانی امسال استان، سه هزار و ۵۶ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال جذب دستگاه‌های اجرایی شده و پنج هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال مانده و هنوز جذب نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان بین ۱۶۵ دستگاه اجرایی در قالب اسناد خزانه و نقدی توزیع و بخشی از آن جذب شده است، عنوان کرد: منابع را باید به موقع مدیریت کنیم زیرا هر مدتی که از جذب نکردن اعتبارات بگذرد به نوعی خسارت است. اگر منابع دستگاه‌ها به موقع جذب نشود جابه‌جایی تخصیص و کسر اعتبار انجام می‌دهیم.

میرجعفریان در پایان گفت: طرح و پروژه‌های دستگاه‌ها باید بررسی شوند اگر اقدامی صورت نگرفته نباید اعتبارات آن‌ها معطل بماند. پرداخت حقوق و مزایا در جای خود باقی است اما آنچه مربوط به طرح‌ها است در صورت انجام نشدن، اقدام لازم در خصوص جابه‌جایی و کسر اعتبارات انجام خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 102