نیشابور در وضعیت نارنجی قرار دارد
نیشابور در وضعیت نارنجی قرار دارد

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور گفت: اکنون نیشابور در وضعیت نارنجی قرار دارد و در پیک هفتم برخورد قهری در نظر گرفته نشده است و فعلا بیشتر بحث استفاده از ماسک، واکسیناسیون و آموزش مطرح است.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر علی اصغر نوری، سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پیک هفتم کرونا از تیر ماه شروع شده است، عنوان کرد: بستری‌ها در حال افزایش است. فوتی‌ها از شروع پیک هفتم تا الان به هفت نفر رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از علل آن فاصله ایجاد شده بین واکسن دوز دوم و سوم است و مردم استقبال خوبی از دوز سوم واکسن کرونا نکرده‌اند.

نوری عنوان کرد: اکنون نیشابور در وضعیت نارنجی قرار دارد و در پیک هفتم برخورد قهری در نظر گرفته نشده است و فعلا بیشتر بحث استفاده از ماسک، واکسیناسیون و آموزش مطرح است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه ایمنی واکسن تا شش ماه است و بعد از آن نیاز به واکسن یادآور است، گفت: تیم‌های مشترک بازرسی (دانشکده علوم‌پزشکی و سازمان تبلیغات) در زمان برگزاری مراسم محرم در سطح شهر تشکیل شده است.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 10