نیشابور برگزیده هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور شد
نیشابور برگزیده هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور شد

با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین فرهنگی کشور اختتامیه هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشوربه صورت مجازی برگزار و سه روستای نیشابور برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش اختر شرق؛ با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین فرهنگی کشور اختتامیه هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشوربه صورت مجازی برگزار و سه روستای نیشابور برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

روستای برزنون بخش سرولایت شهرستان نیشابور به عنوان برگزیده و روستاهای بشرآباد بخش مرکزی و احمدآباد بخش میانجلگه شایسته تقدیر هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شدند.

به روستاهای برگزیده این برنامه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی از سوی نهادها و سازمان‌های همکار در این جشنواره پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران از شهریورماه امسال با اعلام فراخوان آن شروع به کارکرد. شیوع و گسترش بیماری کویید ۱۹ باعث شد برگزاری این برنامه با رویکرد توجه به فضای مجازی برگزار شود و علی‌رغم شیوع این بیماری امسال ۲۰۵۰ روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند که نسبت به سال گذشته از رشد ۴۰ درصدی برخوردار است.

خبرنگار: زهرا بتوئی

image_printچاپ مطلب

Visits: 112