نوجوانان خادمیاران فرهنگی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه شاندیز شدند
نوجوانان خادمیاران فرهنگی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه شاندیز شدند

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهم السلام طرقبه شاندیز گفت: در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارتقای برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه، تعدادی از نوجوانان شهرستان طرقبه شاندیز با حضور در عرصه های مختلف فرهنگی و قرآنی در جوار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام با عنوان «خادمیاران فرهنگی» در حال فعالیت هستند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در راستای حفظ کرامت،  ترویج فرهنگ اسلامی شیعی، تعلیم و تربیت، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب  و ارتقای برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه، تعدادی از نوجوانان شهرستان طرقبه شاندیز با حضور در عرصه های مختلف فرهنگی و قرآنی در جوار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام با عنوان «خادمیاران فرهنگی» در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه این نوجوانان فعالیت خود را از آبان ماه ۹۸ شروع کردند، تصریح کرد: بیش از ۶۸ نوجوان از رده سنی ۸ تا ۱۸ سال در بخش های مختلف فرهنگی، قرآنی و هنری در جوار این بارگاه مطهر در حال فعالیت هستند.

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام، عنوان کرد: مکبری، موذنی، اجرای برنامه های فرهنگی در طول سال، اجرای سرود، تئاتر، انتظامات و برقرای نظم مراسمات، پشتیبانی و خدمات رسانی به سایر خادمان افتخاری  در مراسمات و برنامه های  آستان مقدس از جمله عرصه های فعالیت نوجوانان خادمیار فرهنگی است.

وی اظهار کرد: حضور افتخاری نوجوانان خادمیار فرهنگی در بقعه متبرکه به صورت شیفت های از قبل تعیین شده است و این نوجوانان با اعلام در مناسبت های مختلف بین زائران و مجاوران، گفتگوی چهره به چهره  در زمان حضور در بقعه متبرکه، برای خدمت افتخاری در بخش خادمیاران فرهنگی جذب شدند.

خبرنگار: دوست حصار

image_printچاپ مطلب

Visits: 106