نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه وزارت راه به حوزه انتخابیه شد
نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه وزارت راه به حوزه انتخابیه شد

نماینده مردم شریف خواف و رشتخوار و در نشست با معاون وزیر و مدیر عامل ایمیدرو خواستار توجه ویژه به استخدام نیروهای بومی و افزایش تدریجی آن‌ها در ادارت و کارخانه شد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر اکبر احمدپور در جمع مردم رشتخوار با اشاره به اینکه نشستی با معاون وزارت صمت داشت، گفت: مطالبه جوانان بومی استخدام در مراکز مجتمع‌های فولادی و اداری حوزه انتخابات هستند.

وی ادامه داد: حضور و تقویت نیروی‌های بومی در مدیریت‌های اصلی و میانی معادن در منطقه ضروری است.

نماینده مردم شریف خواف و رشتخوار، تامین آب مورد نیاز معادن از راه‌هایی به جز چاه‌های کشاورزی، به گونه‌ای که کشاورزی منطقه دچار آسیب نشود، خواستار توجه مسئولان شد.

وی پیشگیری از زمینه‌های ایجاد ریز گردها و تخریب مزارع و باغات و منابع طبیعی و تامین خسارت مردم را در پروژه‌های فولادی خواستار شد.

احمدپور، توجه به باند دوم جاده سنگان- تربت حیدریه و تلاش در جهت تسریع و انجام به موقع آن را از مطالبه مردم رشتخوار وخواف ذکر کرد.

نماینده مردم شریف خواف و رشتخوار، کمک معادن به طرح مثلث توسعه اقتصادی در منطقه و پیگیری امور، تقویت مراکز درمانی سنگان و خواف در راستای پیشگیری از آسیب‌های معادن، توجه ویژه به رشتخوار به عنوان منطقه‌ای آسیب‌پذیر و برنامه ریزی در جهت رشد و توسعه روستاهای منطقه خواف با کمک معادن به گونه‌ای که هر یک از معادن در تعدادی از روستاها سرمایه‌گذاری نموده زمینه عمران و آبادانی آن‌ها با کمک معاونت وزارت صمت را از مطالبات حوزه انتخابیه در این دیدار ذکر کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 75