نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی: شورای شهر روی شهر خود باید تعصب داشته باشند
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی: شورای شهر روی شهر خود باید تعصب داشته باشند

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی خطاب به شورای اداری شهر کدکن، عنوان کرد: مشکلات را از این به بعد با عدد و رقم مورد نیاز و کار کارشناسی شده اعلام کنید؛ برای حل مشکلات نیاز به کار کارشناسی شده و فنی است. بدون این کار مطرح کردن مشکلات نتیجه ای ندارد. چون گفتن مشکلات کار مردم است، کار شما باید کار علمی و کار شناسی شده باید باشد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در جمع شورای اداری شهر کدکن گفت: شورای شهر روی شهر خود باید تعصب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در تهران دفتر داریم که کارکنان این دفتر نیروی اعضای شورای اداری در تهران می باشد، عنوان کرد: این دفتر در اختیار شوراها و دهیاران شهرستان است، برای پیگیری کارها، شورای شهر، شهردار و دهیار نباید منفعل باشند!

زنگنه با بیان اینکه قیمت زعفران دیروز در بورس از ۱۲ میلیون و نهصد هزار تومان گذشت، زعفران کاران زعفران خود را ارزان نفروشند، اظهار کرد: اگر جوانی در این شهر بی کار است، به خاطر بی کفایتی ماست، واقعا ۱۰۰۰ هکتار زعفران داریم، دیروز زعفران در بورس از ۱۲ میلیون و نهصد هزار تومان رد شده است این تولید رو در زعفران ضرب کنید، می شود ثروت شهرستان با این ثروت نباید فقیر داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر شما پیگیری نکنید، کارها پیش نمی رود.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص قیمت گذاری مسکن و رشد قیمت زمین و مسکن در شهر، گفت: شماها مقصرید چون شهر دست شماست، نباید قیمتهای زمین در کدکن بالا برود؛ باید مدیریت در این زمینه صورت گیرد زیرا در صورت عدم مدیریت این امر باعث مهاجرت میشود.

وی افزود: ما باید کاری کنیم که مردم جایی سرمایه گذاری کنند که موجب رشد منطقه شود.

زنگنه خطاب به شورای اداری، عنوان کرد: مشکلات را از این به بعد با عدد و رقم مورد نیاز و کار کارشناسی شده اعلام کنید؛ برای حل مشکلات نیاز به کار کارشناسی شده و فنی است. بدون این کار مطرح کردن مشکلات نتیجه ای ندارد. چون گفتن مشکلات کار مردم است، کار شما باید کار علمی و کار شناسی شده باید باشد.

خبرنگار: رضا فرح پور

image_printچاپ مطلب

Visits: 19