نمایشگاه «بانوی پرافتخار ترشیز» افتتاح شد
نمایشگاه «بانوی پرافتخار ترشیز» افتتاح شد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشمر از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بانوان شهرستان با عنوان نمایشگاه «بانوی پرافتخار ترشیز» خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ رضا یوسفی با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه بانوی پرافتخار ترشیز با همکاری میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی کاشمر، اداره تعاون روستایی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت تعاونی زنان سروش در محل نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور فرماندار محترم و مسئولان استانی افتتاح شد.

یوسفی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف نشان دادن دستاوردهای بانوان شهرستان کاشمر برگزار شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی و سوغات تولیدی توسط بانوان شهرستان، در قالب ۱۲ غرفه به نمایش گذشته شده است.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشمر تصریح کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده و به مدت ۲۰ روز پذیرای بازدید کنندگان است.

یوسفی با بیان این که پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه رعایت می‌شود، گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی بانوان در رشته‌های رودوزی سنتی، فرت بافی، عروسک بافی، احجام چوبی و همچنین در زمینه سوغات شهرستان و فرآورده‌های کشاورزی ارائه و عرضه شده است.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشمر با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۰ بهمن‌ماه تا ۱۰ اسفند سال جاری هر روز از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم فعال است، خاطرنشان کرد: از طریق مسئولان استانی مقرر شد غرفه‌ای در «روستا بازار استان» به منتخبان نمایشگاه اختصاص داده شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 53