نظام جمهوری اسلامی به مردم اعتقاد و اطمینان دارد
نظام جمهوری اسلامی به مردم اعتقاد و اطمینان دارد

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان هزینه هایی است که در خراسان توسط اعضای شوراهای استان تصویب می شود و هزینه می شود، عنوان کرد: شورا، نهاد معتبری است که در تمام وقایع شرکت می کند و در جهت رفاه مردم تلاش می کند.

به گزارش اختر شرق؛ استاندار خراسان رضوی در جلسه استانی گرامیداشت روز ملی شوراها که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی معتقد به مردم است، روز ملی شوراها را تبریک می گوییم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان هزینه هایی است که در خراسان توسط اعضای شوراهای استان تصویب می شود و هزینه می شود، عنوان کرد: شورا، نهاد معتبری است که در تمام وقایع شرکت می کند و در جهت رفاه مردم تلاش می کند.

علیرضا رزم حسینی گفت: ضمن تشکر از تمام اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان رضوی، اگر واقعا بخواهیم شوراها را تقویت کنیم باید از نخبگان در شهرستان ها استفاده کرد، نخبگانی که بدون چشمداشت آماده مشاوره دادن و همکاری هستند، در استانداری هم از نخبگانی چون ورزشکاران و هنرمندان کمک می گیریم.

وی افزود: دهیاران عزیز ما نقش مهمی در توسعه روستاها دارند، امیدواریم مشارکت و همفکری اعضای شورا و دهیاران ما را به این توسعه برساند. خوشبختانه در استان از دهیاران کارنامه بسیار خوبی در دست است.

استاندار خراسان رضوی گفت: از همه شما بابت مقابله با کرونا تشکر می کنم، در میان کشورهای دنیا وضعیت خوبی داریم و دلیل اصلی آن زحمات شما و همراهی مردم بوده است. وضعیت مدیریت شده در سطح استان به ما کمک کرد تا در این مقابله تا کنون موفق باشیم، اما آسیب های اقتصادی زیادی را متحمل شدیم که ان شاالله با کمک مردم و مدیریت و هوشمندی شما باید این ضررها جبران شود.

رزم حسینی گفت: ثروتی که در دست شوراها و شهرداری ها وجود دارد نشان دهنده این است که نظام جمهوری اسلامی به مردم اعتقاد و اطمینان دارد.

محسن سیاح، فرماندار تایباد در این جلسه گفت: یکی از اقدامات ارزشمندی که در استان و به طبع آن در شهرستان تایباد انجام شده ایجاد فضای کسب و کار در جهت مثلث اقتصادی است.

وی گفت: حضور و تاثیر گذاری شورا در بحران ها، انتخابات و کرونا کاملا مشهود و قابل توجه است و تعامل و همکاری مردم نیز کمک کرد تا حال حاضر در مقوله مبارزه با کرونا، شهرستان تایباد وضعیت نسبتا مناسب تری داشته باشد، این همکاری ارزشمند مردمی شایسته تقدیر است که نشان از هوشمندی و مسئولیت پذیری مردم تایباد دارد.

فرماندار تایباد افزود: در سطح شهرستان در سال جاری از پتانسیل شوراها بیشتر استفاده خواهد شد، اعضای شوراها در هر روستا در سال جاری به عنوان کمیته برنامه ریزی عمل خواهند کرد. یکی از مهمترین وظایف آنان مهار روان آب ها است که پیشنهادات و طرح و برنامه های شوراهای روستا، خروجی برنامه های شورای شهرستان خواهد بود و با مسئولین استانی نیز به مشارکت گذاشته خواهد شد. نخستین پیشنهادات شوراهای روستایی موجب می شود که پروژه ها پس از تصویب نخست در همان روستا اجرایی شود.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد روز ملی شوراها افزود: مشارکت مردم در تهیه بسته های معیشتی و خرید امکانات بیمارستانی و تهیه لوازم بهداشتی مانند ماسک و گان شایسته تقدیر و تشکر است.

فرماندار تایباد همچنین از اقدامات ارزشمند بخشداران مرکزی و میانولایت در کنترل بیماری کرونا تشکر کرد.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 20