نشست خبری مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار با اصحاب رسانه
نشست خبری مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار با اصحاب رسانه

مسئول بسیج سازندگی رشتخوار، در نشست خبری اظهار کرد: بعد از تبدیل جهاد سازندگی به جهاد کشاورزی، این نهاد ناجوانمردانه ذبح شد و یک بال انقلاب شکست که باتدبیر رهبر فرزانه انقلاب جهاد با احیای بسیج سازندگی همچنان ادامه دارد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حمید زنگنه دراین‌باره عنوان کرد: امروز بیش از دو دهه از عمر این نهاد می‌گذرد که شاهد خلق حماسه‌هایی ماندگار برای خدمت به مردم هستیم و جهادگران بی‌منت در کمترین زمان ممکن در خدمت مردم به‌ویژه در مناطق محروم در عرصه‌های مختلف در راستای محرومیت‌زدایی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان رشتخوار ۶۰ گروه جهادی و بیش از ۶۰۰ نیروی جهادگر شامل خواهر و برادر در راستای خدمت به قشر محروم جامعه فعالیت در مناطق محروم و روستایی فعالیت می‌کنند که حضور این گروه‌های جهادی نقش مهمی در راستای محرومیت‌زدایی در این مناطق داشته است.

سرهنگ زنگنه گفت: طی دو سال گذشته که بحث کرونا مطرح بوده سپاه و بسیج پیش‌گام این امر بودند و بیش از چند هزار بسته معیشتی و بیش از چندین هزار پرس غذا به‌طور هدفمند بین نیازمندان پخت و توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی رشتخوار با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در سالروز تشکیل آن، خاطرنشان کرد: در روزهای ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه گروه‌های پزشکی و تخصصی، کشاورزی و عمرانی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 25