نبود روستای فاقد آب شرب در کاشمر/ افزایش متکدیان
نبود روستای فاقد آب شرب در کاشمر/ افزایش متکدیان

امام جمعه کاشمر گفت: با اینکه کل بودجه این شهرستان غربی خراسان به ۵۰ میلیارد تومان نمی رسید، اما با اقدامات و پیگیری ها، در همین هفته دولت ۷۹ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان، در کاشمر افتتاح می شود که ۶۰ درصد طرحها در روستاها و ۴۰ درصد در شهرهای کاشمر و فرگ قلعه است.

به گزارش اختر شرق، حجت‌الاسلام جواد طاهری در این باره عنوان کرد: در این شهرستان دیگر روستایی فاقد آب شرب نیست و مشکل گندم بر بعنوان آخرین روستای فاقد آب شرب، حل شد. برخی طرحهای زیرساختی مانند جمع آوری فاضلاب شهری، در کاشمر آغاز شده است.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه سالهاست جاده شادمهر – کاشمر دوبانده نشده، ولی تا پایان امسال امیدواریم که این جاده تا ۲۲ کیلومتری خلیل آباد، دوبانده شود و تا هفته دولت سال آینده، این دوبانده شدن جاده تا شادمهر برسد، خاطرنشان کرد: بهترین نقطه برای دریافت انرژی خورشیدی، کاشمر است؛ زیرا همیشه آفتاب دارد و هوایش بیش از حد داغ نیست و قرارداد ۱۰۰ مگاوات تولید برق خورشیدی بسته شد.

وی در پایان گفت: متاسفانه تکدی گری در کاشمر افزایش پیدا کرده که برای رفع این موضوع، کمپ جمع آوری متکدیان و معتادان در این شهرستان، این هفته افتتاح می شود.

خبرنگار: مهدیه عابدی

image_printچاپ مطلب

Visits: 16