نام‌نویسی ۳۱ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشتخوار
نام‌نویسی ۳۱ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشتخوار

فرماندار رشتخوار گفت: ۱۴ داوطلب از شهر رشتخوار و ۱۷ داوطلب از شهر جنگل جهت ثبت نام و حضور در انتخابات شورهای اسلامی در رشتخوار نام‌نویسی کرده اند.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب در جلسه شورای اداری که با محوریت گرامیداشت شهداء و ایثارگران برگزار شده بود ضمن گرامیداشت هفته ایثار و شهادت در آستانه سال جدید و قرار گرفتن در بحث انتخابات، گفت: انتخابات یکی از مسائل مهم پیش روی کشور است، امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان‌ام القرای جهان اسلام تمام معادلات دشمن را بر هم زده است، ۲۸ خرداد امسال برگ زرین دیگری در تاریخ اسلام ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

فرماندار رشتخوار، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی نظامی است، که بر پایه جمهوریت و نظاممیت استوار است، خاطرنشان کرد: امروز مشکلاتی که در بخش‌های مختلف در کشور است را قبول داریم، اما فراموش نکنیم که ۴۲ سال در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم همه تلاش دشمن این است که مردم با صندوق‌های رای قهر کنند، اما ما از هوشیاری و بصیرت مردم صحنه‌های مختلفی را دیده‌ایم، دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس حتی از دادن سیم خاردار به ما امتناع می‌کرد، امروز نیز با فشارهای اقتصادی به دنبال قرار دادن مردم در مقابل نظام است، ما به شوراهای تحصیلکرده شجاع و مطالبه‌گر نیاز داریم، تاکنون ۳۱ نفر در شهرستان رشتخوار برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند، که ۱۴ نفر در رشتخوار و ۱۷ نفر در شهر جنگل بوده است.

وی همچنین در بحث کنترل بازار و طرح‌های تنظیم بازار در آستانه سال جدید، بیان کرد: امروز نیازمند برنامه ریزی دقیق در حوزه ارزاق مردم هستیم.

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار در حاشیه جلسه مشترک شورای اداری شهرستان رشتخوار و مراسم تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان در رشتخوار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند، امروز در سایه امنیتی که شهدا با خون پاک خود به ما هدیه کرده‌اند ما می‌توانیم در مسیر دین قرار بگیریم و امروز به واسطه فداکاری شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد.

در این مراسم راوی هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت و همچنین در پایان از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان رشتخوار تجلیل شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 148