نارضایتی مردم رشتخوار از کند شدن روند پخت نان و ایجاد صف‌های طولانی
نارضایتی مردم رشتخوار از کند شدن روند پخت نان و ایجاد صف‌های طولانی

فرماندار شهرستان گفت: تعدادی از نانوایی‌های سطح شهرستان با کند شدن روند پخت نان صف‌های ایجاد شده که باعث ایجاد نارضایتی مردم شده است.

به گزارش اختر شرق؛ حسین باهوش در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان رشتخوار که ویژه ایام محرم و صفر تشکیل شد، گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم و صفر هستیم و بحث تامین نان در دهه اول این ماه بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بر اساس یکسری گزارشات واصله در تعدادی از نانوایی‌های سطح شهرستان با کند شدن روند پخت نان صف‌های ایجاد شده که باعث ایجاد نارضایتی مردم شده است.

باهوش با بیان این مشکل تاکید کرد: هر نانوایی بر اساس مجوزی که دارد نان به مردم بدهد و نظارت‌های لازم توسط دستگاه‌های متولی بر اساس نوع نان و مجوز پخت باشد و سهمیه آرد هر نانوایی به درستی توزیع و پخت گردد.

فرماندار رشتخوار عنوان کرد: موضوع صف‌های ایجاد شده در برخی از نانوایی‌های شهرستان آن هم قبل از شروع ماه محرم قابل قبول نیست و بایستی بر ساعات پخت نانوایی‌ها و میزان و نوع پخت نظارت لازم انجام شود تا این مشکل برطرف گردد

لازم به ذکر است؛ در این جلسه بخشدار مرکزی، رئیس شورای شهرستان، رئیس تعزیرات حکومتی، مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس غله و خدمات بازرگانی تربت حیدریه، رئیس صمت، مدیر ناحیه صنعتی و رئیس تعاون روستایی شهرستان نیز حضور داشتند.

. خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 6