میزبانی و تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم در مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری باغ مشهد 
میزبانی و تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم در مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری باغ مشهد 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هم‌زمان با روز گرامی‌داشت مقام شهید این اداره کل از فرزندان شهدای مدافع حرم در مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری باغ مشهد میزبانی و تقدیر کرد.

به گزارش اخترشرق؛ سید جواد موسوی در این باره عنوان کرد: در این برنامه فرهنگی که با حضور ۲۵ دانش آموز فرزند شهید از دبستان دخترانه شاهد کوثر ناحیه پنج آموزش و پرورش مشهد به نمایندگی از فرزندان شاهد حضور داشتند.

موسوی با اشاره به اهمیت بزرگداشت مقام شهداء و تکریم فرزندان شهداء گفت: بزرگداشت مقام شهداء به یک فرهنگ تبدیل شده و جزو ارزش‌های جامعه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تکریم فرزندان شهداء نشان می‌دهد که پدران آن‌ها علاوه بر اجر معنوی و الهی، در جامعه نیز از جایگاه والایی برخوردارند و مورد احترام مردم هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آقا مصطفی خمینی (ره) اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی درباره این برنامه فرهنگی اظهار کرد: در پایان این برنامه فرهنگی و تفریحی از فرزندان شهداء همکار در اداره کل و دانش آموزان (فرزندان شهداء مدافع حرم) با اهدای لوح سپاس توسط مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تقدیر شد.

مصطفی عاشوری در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی و تفریحی به همت پایگاه بسیج اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی و مدیریت محترم مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری باغ مشهد، واقع در بولوار جمهوری اسلامی اجرا شد.

خبرنگار: زهرا بیات

image_printچاپ مطلب

Visits: 12