موفقیت آموزش و پرورش رشتخوار در آموزش‌های مجازی به دانش آموزان
موفقیت آموزش و پرورش رشتخوار در آموزش‌های مجازی به دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار گفت: مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان از زمان شیوع بیماری کرونا موفقیت های بسیار خوبی در بحث آموزش های مجازی دانش آموزان به دست آورده است.

به گزارش اختر شرق؛ محمود ذباح ضمن تقدیر و تشکر از معلمین و فرهنگیان در آیین تقدیر از معلمان منتخب این شهرستان، گفت: مراسم تقدیر و تجلیل از معلمان نمونه به نمایندگی از جامعه بزرگ ۱۲۰۰ نفری فرهنگیان این شهرستان برگزار شده است.

ذباح بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کروناویروس که منجر به تعطیل شدن آموزش های حضوری شد، آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار به سمت و سوی آموزش های مجازی پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان به معلمان روحیه می دهد، اظهار کرد: حضور و هیاهوی دانش آموزان در مدارس یک حالت و روحیه خاصی به معلمان می دهد و این امر جامعه فرهنگی شهرستان را چشم انتظار بازگشایی دوباره مدارس کرده‌ است.

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار، گفت: در کنار بحث تقدیر از معلمان و مدیران نمونه و منتخب یکسری اقداماتی در راستای بزرگداشت هفته مقام معلم در حوزه آموزش و پرورش تدوین شده بود، که متناسب با شرایط روز و به نحو احسن انجام شد.

وی همچنین درخصوص اجرای طرح مواسات در مجموعه آموزش و پرورش رشتخوار، گفت: فرهنگیان این شهرستان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه مبلغ ۱۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان جمع آوری کرده و با تهیه بسته های معیشتی بهداشتی به خانواده های نیازمند دارای دانش آموز، کمک نمودند.

ذباح در ادامه آیین تقدیر از معلمان نمونه تاکید کرد: حضور عوامل ستادی آموزش و پرورش شهرستان بر گلزار شهدا و معلمین مرحوم، توزیع اقلام تبلیغاتی، فراخوان عکس معلمین قدیم، ۴۱ ختم قرآن همزمان در ماه مبارک رمضان جشن تکلیف مجازی، مسابقات قرآنی مجازی و… از سری برنامه هایی بوده که در هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان رشتخوار به مرحله اجرا رسیده است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Views: 6