موسس هنرستان البرز مشهد: تلاشمان این است که نسل خوبی برای جامعه تربیت کنیم
موسس هنرستان البرز مشهد: تلاشمان این است که نسل خوبی برای جامعه تربیت کنیم

موسس هنرستان البرز مشهد: هم از لحاظ کارآفرینی و هم از لحاظ نسل خوبی که افتخار خدمت به آن‌ها را داشته ایم، تلاش کرده‌ایم که نتایج خوبی از کار خود بگیریم.

به گزارش اختر شرق؛ مهین عارفی موسس هنرستان البرز شهرستان مشهد در ورکشاپ موسیقی در این هنرستان واقع در بین خیابان سناباد ۴۴ و ۴۶، گفت: مهین عارفی هستم. ابتدا از دانشسرای مقدماتی تحصیلاتم را شروع کردم و سپس در دانشگاه جندی شاپور به تحصیلاتم ادامه دادم و ارشد را در دانشگاه فردوسی خواندم. سال‌ها مسئولیت تربیت معلم شهید هاشمی نژاد را در مقاطع کاری دبیرستان‌های مختلف در مشهد به عهده داشتم و عضو هیئت علمی بودم و در دانشگاه‌های مختلف از جمله پیام نور سال‌ها تدریس داشتم.

موسس هنرستان البرز بیان کرد: از سال ۷۱ هم احساس کردم که از تجربیاتم در مدارس غیردولتی استفاده کنم و از آن سال دبیرستان دوره اول و دوم، هنرستان فنی و حرفه‌ای و کارو دانش و مقاطع مختلف را تأسیس کردم. این مدارس به لطف خدا باعث شده است که صدها فارغ التحصیل در رشته‌های مختلف برای جامعه تربیت کنیم. هم از لحاظ کارآفرینی و هم از لحاظ نسل خوبی که افتخار خدمت به آن‌ها را داشته ایم، تلاش کرده‌ایم که نتایج خوبی از کار خود بگیریم.

image_printچاپ مطلب