منوچهر افغان، دژ مستحکم و مرد اخلاق فوتبال تربت‌جام هم‌آغوش خاک شد!
منوچهر افغان، دژ مستحکم و مرد اخلاق فوتبال تربت‌جام هم‌آغوش خاک شد!

منوچهر افغان مدافع بلندقامت، دژ مستحکم و سرسخت فوتبال تربت‌جام روز گذشته به علت بیماری دعوت حق را لبیک گفت و جامعه ورزش شهرستان بخصوص فوتبال را در سوگ خود فروبرد.

 به گزارش اختر شرق؛ منوچهر افغان ازجمله بازیکنان متعصب و بااخلاق فوتبال تربت‌جام بود که عبور از او در کمربند خط دفاعی به‌راحتی برای مهاجمان تیم حریف امکان‌پذیر نبود و همیشه چه در میادین ورزشی و چه در خارج از میادین ورزشی اخلاق و رفتار نیکوی وی زبان زد عام و خاص بود.

 روز گذشته فوت منوچهر افغان این پیش‌کسوت فوتبال شهرستان تربت‌جام دهان‌به‌دهان در سطح شهر پیچید و دوستداران و همبازیان وی و جامعه ورزشی تربت‌جام را در سوگ خود فروبرد.

 در مراسم تشیع و به خاک‌سپاری وی همبازیان و جمعی از پیش‌کسوتان فوتبال تربت‌جام حضور داشتند و برای آخرین بار با این بازیکن بااخلاق شهرستان وداع کردند.

گفتنی است؛ پیکر این پیش‌کسوت فوتبال تربت‌جام در زادگاهش روستای یخک شهرستان تربت‌جام به خاک سپرده شد.

 ما این ضایعه اسفناک را به خانواده منوچهر افغان و فامیل وابسته و جامعه ورزش تربت‌جام خصوصاً فوتبال تسلیت عرض نموده و برای منوچهر طلب آمرزش می‌کنیم.

 لازم ذکراست؛ محمد امیری رئیس اسبق هیئت فوتبال تربت‌جام ویکی از همبازیان سال‌های متمادی منوچهر افغان در تیم حافظ، حمید محرمی رئیس امید نکویی دبیر هیئت فوتبال تربت‌جام و دیگر اعضای این هیئت ازجمله حاضرین در مراسم خاک‌سپاری این فوتبالیست بااخلاق ورزش تربت‌جام بودند‌.

 روحش شاد و یادش گرامی باد

 خبرنگار: رضا اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 162