معاون وزیر راه و شهرسازی: بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی امام‌حسین (ع) در تربت‌حیدریه تا یک ماه دیگر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی: بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی امام‌حسین (ع) در تربت‌حیدریه تا یک ماه دیگر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه بیمارستان آموزشی- درمانی امام حسین علیه السلام در تربت‌حیدریه پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد از تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تا پایان امسال، خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که به منظور بازدید از بیمارستان امام حسین تربت حیدریه به استان خراسان رضوی سفر کرده است، گفت: بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی تربت حیدریه، هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصدی دارد. برنامه‌ریزی این است که تا پایان این ماه و حداکثر اوایل اسفندماه بیمارستان تکمیل شود و در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان قرار بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص آغاز به کار این پروژه و همچنین سرمایه‌گذاری برای احداث بیمارستان، تصریح کرد: زمان احداث این بیمارستان سال ۸۸ بوده است که به دلیل تخصیص نیافتن بودجه کافی اتمام این بیمارستان با تاخیر همراه شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: تاکنون برای احداث این بیمارستان ۱۳۰ میلیاردتومان هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود که ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل ۱۰۰ درصدی آن نیاز باشد.

نبیان با بیان اینکه این پروژه بیمارستانی دو بخش دیگر نیز دارد که شامل بخش آموزشی و بخش آنکولوژی است که منابع مالی جدیدی برای فاز ۲ نیاز دارد که آن بخش‌ها نیز در فاز دوم نیازمند تخصیص منابع جدیدی است، خاطرنشان کرد: این بیمارستان در شش طبقه احداث شده و زیربنای آن ۲۴ هزار و ۱۴۳ مترمربع است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 105