معاون وزارت گردشگری و منابع توسعه میراث فرهنگی کشور: گردشگری یک فرصت است
معاون وزارت گردشگری و منابع توسعه میراث فرهنگی کشور: گردشگری یک فرصت است

معاون وزارت گردشگری ومنابع توسعه میراث فرهنگی کشور قول داد: در تخصیص اعتبارات برای ایجاد یک محور گردشگری و فعال کردن محور گردشگری، شرق خراسان رضوی مد نظر قرار خواهد گرفت.

محمد خیاطیان در سفرش به رشتخوار و خواف در گفتگو با خبرنگار اختر شرق عنوان کرد: صنعت گردشگری در آینده اقتصاد کشورها را شکوفا خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این که در تمام نقاط ایران ظرفیت گردشگری وجود دارد، گفت: در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدم‌های خوبی برداشته شده و هم‌اکنون ۱۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مردمی که یکی از بهترین نوع سرمایه‌گذاری است، انجام شده است.

خیاطیان عنوان کرد: اینکه اقتصاد و سرمایه‌گذاری را بر مبنای آورده مردمی برنامه‌ریزی کنیم، می‌تواند تحول‌آفرین باشد و آینده خوبی را رقم زند.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به سفر شهرستان رشتخوار و خواف اشاره کرد و گفت: امروز برای من بیشتر اثبات شد که این ظرفیت‌ها وجود دارد و در این منطقه این ظرفیت‌ها، طرفیت‌های ویژه‌ای است.

خیاطیان قول داد: در تخصیص اعتبارات برای ایجاد یک محور گردشگری و فعال کردن محور گردشگری، شرق خراسان رضوی مد نظر قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 74